Voor 23:59 besteld, is morgen gratis in huis!

FAQ’s

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Het product die ik wil is uitverkocht, wat moet ik doen?

Helaas kan het zijn dat uw favoriete product is uitverkocht. Om op de hoogte te worden gehouden wanneer het product weer op voorraad is, kunt u mailen naar info@ayecam.nl. Als het product weer op voorraad is, krijgt u als eerste bericht. Als u vragen heeft over of en wanneer het product weer op voorraad is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik contact opnemen?

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00. Contact: Email: info@ayecam.nl Bellen: 073 209 16 01

Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon toepassen?

De kortingscode of Gift Card kan gebruikt worden op de betaalpagina. Vul uw code in op de betaalpagina en ontvang direct de korting op uw orderbedrag. U kunt één kortingscode of Gift Card per bestelling gebruiken.

Bestellingen & Betaling

Welke betaalmethode's bieden jullie aan?

U kunt betalen met Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex, Bancontact en Klarna.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet meer wijzigen nadat deze geplaatst is, aangezien wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Als het artikel niet naar wens is kunt u het gemakkelijk retourneren via ons retour portaal.

Zijn prijswijzigingen, na mijn bestelling, in mijn voordeel?

Nee, alle artikelen zijn geprijsd op het moment van bestellen. Er is geen latere prijsaanpassing.

Ontvang ik na mijn bestelling een orderbevestiging?

Onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevuld, kan dit gewijzigd worden?

Helaas kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet meer wijzigen nadat deze is geplaatst, aangezien wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice om de oplossingen te bespreken.

Verzending

Wat is de levertijd?

Nederland/België -Levertijd: 1 werkdag - Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland/België - Gratis  

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra uw pakket is verzonden sturen wij u een e-mail met een Track en Trace. Hier kunt u de status van uw bestelling zien en indien nodig de bezorgdienst van aanvullende instructies voorzien.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Dat is vervelend! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt uw bestelling verzonden. Hier ontvangt u een mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via info@ayecam.nl

Mijn Track & Trace geeft aan dat mijn bestelling is geretourneerd. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via info@ayecam.nl . Een van onze klantenservicemedewerkers zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk met een oplossing komen.

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig, dit kan in 3 stappen. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@ayecam.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Registreer uw retourzending met de link die u van de klantenservice heeft ontvangen en bevestig het verzendlabel aan het pakket. Lever uw pakket in bij de vervoerder van uw keuze. Uw retourzending wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn verwerkt. U ontvangt hierover een e-mail.

Is terugsturen gratis?

Ja, voor Nederland & België is retourneren gratis. Voor bestellingen uit andere landen worden de kosten van de retourzending niet vergoed door AyeCam

Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?

Als u bij het aanmelden van uw retour aangeeft dat u een product wilt ruilen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat uw ruiling binnen enkele dagen is afgerond.

Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag onze klantendienst naar de mogelijkheden. Wij zullen u een update geven over wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retourzending al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, dan nemen wij contact met u op en zoeken samen met u naar een oplossing.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retourzending te registreren?

Uw bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail die u na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit is een code van vijf cijfers. Indien u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, zal onze klantendienst u graag verder helpen.

Wat moet ik doen als een product ondeugdelijk of beschadigd wordt geleverd?

Helaas komt het soms voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen wij dit graag met u op. Stuur een bericht naar info@ayecam.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u meedenken om tot een oplossing te komen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Denk eraan dat u uw retourzending binnen de periode van 30 dagen vóór het verstrijken van de retourtermijn aanlevert. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden wij u de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houdt u er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren. De artikelen moeten in een onbeschadigde en ongebruikte toestand staat aan ons worden geretourneerd, geschikt voor wederverkoop met de labels er nog aan. Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland & Belgie worden niet vergoed.

Winkelwagen (0)

Geen producten in je winkelwagen