Voor 23:59 besteld, is morgen gratis in huis!

Retourneren

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? We zijn blij om u te helpen! U kunt tot 30 dagen na de aankoop de retourmelding aanmelden. Na het melden heeft u nog eens 30 dagen om het product te retourneren.

Het uitwisselen of terugkeren kan snel en eenvoudig worden gedaan in de volgende 3 stappen:

1. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@ayecam.nl waarin u aangeeft dat u een of meer producten wilt ruilen.

2. Registreer uw terugkeer met de link die u van de klantenservice hebt ontvangen en plak u het verzendlabel naar het pakket.

3. Lever uw pakket aan de drager van uw keuze. Nadat we uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, zullen we uw retourzending binnen 10 werkdagen verwerken. Onze retourafdeling houdt u op de hoogte per e-mail. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na het ontvangen van het geretourneerde product.

 

Veelgestelde vragen

Is retourneren gratis?

Ja, Retouren zijn gratis voor Nederland & België. Voor bestellingen uit andere landen worden de kosten van de retourzending niet terugbetaald door AyeCam.

Hoe lang duurt het om een ​​product om te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw terugkeer registreert, zullen we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen een paar dagen is voltooid.

Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?

Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een ​​oplossing te vinden.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn terugkeer te registreren?

Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, zal onze klantenservice u graag helpen.

Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met je op te lossen. Stuur een bericht naar info@ayecam.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 30 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw terugkeer in ons magazijn versterken we het binnen 10 werkdagen. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan op de 10 werkdagen start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 dagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren. Items moeten aan ons worden geretourneerd in een onbeschadigde en ongebruikte toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd. Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland & België worden niet gerestitueerd.

Winkelwagen (0)

Geen producten in je winkelwagen